.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آرایش رسانه ای یاران مشایی برای انتخابات
13 سایت، سه روزنامه و بیش از 150 وبلاگ!

فردا: اخبار و مشاهدات موثق از آرایش عظیم رسانه ای جریان انحرافی برای ورود به عرصه انتخابات دارد. بنابر بررسی ها و مشاهدات خبرنگار فردا یاران مشایی با راه اندازی سایت های متعدد که تعدا آنها قریب به 13 سایت است .می کوشند در عرصه انتخابات آتی تاثیر گذار باشند.

از جمله این سایت‌ها می توان در قالب اختصار به ا-م، ن-ن، ا-م، ر، م-ی، آ-م-ن و ص ن،ب،ش ا، و... اشاره کرد. سایت‌هایی که به طور کاملا روشنی در جریان رسانه‌ای انحرافی قرار داشته و از آن تغذیه می کنند.

در کنار این موارد اکنون این طیف سیاسی روزنامه های ایران، خورشید و شهروند را نیز در اختیار دارند و به این ترتیب با تشکیل یک «امپراطوری رسانه ای» می‌کوشند در انتخابات آتی منشاء اثر باشند.

سایت هایی که تیم مشایی به راه انداخته‌اند بر اساس آنچه ما از مشی این جریان سراغ داریم، احتمالا سمت و سوی جریان انحرافی را در پیش خواهند گرفت و این یعنی آمار و داده‌های غلط، سیاه‌نمایی‌ها و سفیدنمایی‌های جهت‌دار، موج‌های خبری تشویش کننده و انتشار محتواهای معیوب در خلاف جهت مصالح انقلاب از سوی این پایگاه‌ها محتمل است.

درباره منابع مالی این سایت ها هنوز اطلاع دقیقی در دست نیست، اما پیشتر اخباری از هزینه های گزاف دولتی ها برای تحرک در انتخابات منتشرشده بود. از جمله این هزینه‌ها برگزاری همایش های مختلفی است که در قالب مهرورزی و امثال آن به یک میتینگ انتخاباتی تبدیل می شود.

در تازه ترین آنها، جريان انحرافي خود را براي برگزاري همايشي صدها نفري با رويكردي كاملا انتخاباتي و البته تحت لواي عنوان مهرورزي در اوايل اسفند ماه در جزيره قشم آماده كرده است. در اين همايش كه قرار است تحت پوشش همايش مشاوران جوان برگزار شود، از ميهمانان چند صد نفري در بهترين هتل هاي جزيره قشم پذيرايي خواهد شد و البته هزينه هاي رفت وبرگشت ميهمانان با خطوط هوايي نيز از هزينه هاي بديهي ميليوني براي چنين همايشي خواهد بود.

در کنار آن، البته نبايد برگزاری همايشی از سوی «مركز ملي مطالعات جهاني شدن» را نيز فراموش كرد كه اين همايش 2 روزه با عنوان «تبيين جهاني شدن» در هتل هماي تهران و با حضور مهمانان خارجي و البته با مخارج سرسام آور برگزار شد. گفتنی است خبرهای دقيق‌تر از دعوت نزديك به 3 هزار نفر براي شركت در اين همايش حكايت دارد.

رخدادهای فوق و مجموعه وقایعی که بی شک در امتداد رویه فعلی جریان انحرافی با هدف  اثر گذاری در انتخابات درپیش گرفته شده است، آرایش انتخاباتی یاران مشایی را نمایش می دهد و البته رویکرد احتمالی رئیس دولت فعلی را که پیش تر عنوان کرده بود  و تصریح کرده بود که  چه کسی گفته است دولت فعلی تمام می شود و ادامه نخواهد داشت؟!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.